Ödsliga hotellet

Det var nog den minst belagda helgen på stadshotellet – jag såg inte en enda gäst, men senare såg jag en bil på parkeringen intill min och ett fönster som lyste. Tänk er själva – helt ensam på ett stort hotell.

Sen i morse mötte jag de andra gästerna i trappen.

Receptionen ville inte riktigt erkänna att vi var så få. Men vad skulle hon göra när jag sa att inte en enda gäst hade synts till på hela kvällen. – Ja, det var extremt, sa hon.

Så här såg iaf mitt rum ut. Och jag sov bra, trots ödsligheten. Eller kanske just därför 🙂

DSCN3829

Under kvällen gick jag en promenad. Precis innan solen var på väg ner och tog några foton av kvarteret.

Det här är Tingshuset. Otroligt fint i kvällsolens sken

DSCN3831

och här kommer bilden på mitt boende då jag blir pensionär. Tänker lägga ett bud på villan så fort som möjligt.

DSCN3832

Det här är en rätt rolig bild faktiskt … Hur skall man kunna parkera där det finns soptunnor 🙂

DSCN3833

…och den här bilden talar nog för sig själv (klicka och zooma in) hihi… folk är sig lika överallt.

DSCN3834a

Mig får ni med på bilden, som en bonus 🙂

Och här letade jag efter ett gatunummer som inte verkar finnas … men det blev en ganska fin bild iaf.

DSCN3835

