Gömda

Läser just nu Sanningen om Gömda och den är faktiskt riktigt bra.

Rekommenderas!

Nästa bok blir Infiltratören

(och så bedömer jag examinationer … förstås – intet nytt under solen alltså)

…utom att Stumpan har slutat blogga

och Micael inte mår bra … sköt om dig!

Uppdatering 

Jag tröttnade efter ett tag på att läsa Sanningen om Gömda … och det är svårt att riktigt få grepp om det är sanningen. Vad som mest framgår är vad den andra sidan säger. Trots att en del visar att vad som står i Gömda inte stämmer med vad andra säger. Men, det är inte tillgängligt för mig som läsare att kritiskt granska allt som motsäger handlingen.

6 thoughts on “Gömda

  1. Monika Ringborg

    Ja, det undrar jag också – blev verkligen förvånad över att bloggen var raderad. Bara helt plötsligt, sådär … kanske något hänt! Eller också har hon bara tröttnat. Det är lite tomt. Gick in någon gång per dag och kollade vad hon skulle hitta på att skriva om.

  2. Ullah

    Jaså, jag trodde att hon hade kommenterat hos dig någon gång … men jag kanske tar fel, blandar ihop, är inte alls säker!

  3. Monika Ringborg

    Jo, det har hänt någon gång i samband med att vi har haft någon diskussion om något speciellt ämne, som hon gått in och kommenterat. Men hon kan ju ha läst varje dag utan att jag känt till det 🙂 … men jag tror inte det. Jag har för mig hon har sagt att hon inte läser så många av andras bloggar, men jag kan ha blandat ihop det …

Kommentarer inaktiverade.