Broarnas dag

Strålande solsken, mycket folk och massor av stånd, alla butiker öppna till kl.21. Ungdomsmusikkår, linedansuppvisning och buggtävling. Missade tyvärr de båda sista. Hann inte till Linedansen och för lite utrymme där buggtävlingen skulle vara. Det blev för varmt också.

Mycket folk, ja för att vara i Mjöby i jämförelse med hur många jag sett på en gång när jag varit här tidigare.

Det är inte jag om det inte görs några avvikare – härligt, eller hur?!

Vet inte om de här bilarna bakom mängder av cyklar är s.k. Gatebilar. Det är ju ett sådant evenemang i Mantorp – igår och idag.

Och så kom jag ikapp musikkåren iaf. De började högst upp på Kungsvägen och innan jag hann fram var de iväg. Och springa i den här värmen hade jag ingen lust med.

Och en bild på min favoritpöl …

Och på vägen hem över en av broarna såg jag dess tre …

Glöm inte att det går att klicka på bilderna för större …

Hade inte svårt att somna den här kvällen. Orkade inte ens gå ut och röka …

