Jävla mygg och Avatar

Förlåt svordomen, men i förrgår fick jag ett myggbett i hålfoten, alltså den som inte ger spår i marken när foten är våt. 🙂 Och ibland kliar det så … men bulan har blivit mindre idag och det kliar inte lika intensivt. Och det är inte som de grekiska myggen som älskar mina fötter – en plåga med sju myggbett på fötterna, under dem och mellan tårna. Men varför fötter – jo, mina fötter blir blodfyllda speciellt när det blir varmt … Men det är en plåga.

Igår tittade jag på Avatar – en fantastisk film på många sätt. Se den!

Nu har jag semester, men har varit inne på mailen och svarat en student som skrev igår. Men nu skall jag försöka låta bli att gå in, från och med idag. Det är svårt att  låta bli att svara när studenter skriver.

Dåligt väder (mulet)  här idag … men det känns rätt bra.

