Hopplös Idol-omgång + annat i TV

Jag har följt Idol, som jag gör varje år och denna omgång av Idol är ju fullständigt hopplös. Alla är ju lika bra. Det finns ingen spänning längre, då det egentligen kvittar vem som får stanna och vem som åker ut. Det enda jag kan irritera mig på denna omgång är stylingen. Många av dem är tråkigt klädda. Vilka gillar jag bäst då – Elin och Geir, men det är med liten marginal. Idol har lyckats för bra denna omgång.

Robinson – ja, vad skall man säga. Rörigare än vanligt. Har inte fått riktigt grepp om vilka som tillhör det ena eller det andra laget, men det löser sig nog.

Hellenius hörna då – Vad han är rolig!

Och så vill jag rekommendera Apprentice i TV8 och naturligtvis Top Gear i kanal 9. Det är alldeles för få program om motorsport på TV. Top Gear är dessutom humoristiskt. Tre galna engelsmän som är ute på många upptåg. Kul.

