Spricker snart av stolthet

Det finns något jag tycker mest illa om speciellt i badkaret och det är stopp i avloppet mellan det och golvbrunnen och jag fick det fixat för ett halvår sen, men då var det i den. För några veckor sen började det sakta men säkert slamma igen, först lite i taget så jag inte tänkte på det förrän efteråt och sen nu under den senaste veckan har vattnet runnit sakta ner. Jag har försökt med många saker, utan att lyckas.

Idag köpte jag en vaskrensare (det var sista försöket grr) och jag lyckades, tralalalala … det var massa ludd från kläder och hår som lossnar när jag tvättar det, som satt fast i en sträng och den lyckades jag få upp med hjälp av en sticka efter att vaskrenaren gjort sitt.

Åh vad stolt jag är … ja jäklar jag fixade det … slurp säger det .. vilket härligt ljud det är när vattnet rinner ner i rasande fart.

