Tack för idag!

Nu är jag ordentligt trött, då jag jobbade hela kvällen igår och hela dagen idag med bedömningar av studenters texter. Visst har jag tagit pausar och gått in och debatterat på andra bloggar, men jag startade kl. 10 och blev klar nu. Varje text tar ungefär 45 minuter och det var 20 stycken. Men nu är jag i stort sätt klar och kan sätta mig (lägga mig ner) och titta på en bra DVD. Ser om andra säsongen av Åtalad för mord och tredje säsongen av I vår herres hage. Och jag väljer vilken efter humör! Gillar den där engelska serien om veterinärerna (stavas det så?)

Mina egna studier hinner jag inte med, men orkar inte sätta mig och plugga ikväll. Det är en total omöjlighet. Under kommande vecka finns mer tid för egna studier då examinationerna inte kommer att ramla in förrän den 3 april. Men tre slutseminarier har jag och så är det en hel del annat som måste göras.

Tack för idag.

Slut för idag!

