Jag säger bara – Ove Tove!!!

Det är lite svårt att hålla sig för skratt, men efter ett tag fastnar det i halsen. Jag säger Ove Tove så vet väl de flesta vad jag talar om. KDs stabschef Ehrenmark smutskastar vissa KD-profiler under nicket Ove Tove. Det finns häftigare nick man kan använda. Är iofs inte så förvånad och inte heller besviken som vissa andra över smutskastningen. Ingenting förvånar mig längre – det är skälet. Inte att jag skulle på något sätt sympatisera med sådana tilltag. Men däremot är jag ställd över att en stabschef använder sin egen dator på jobbet till att göra det. Har han inte hängt med alls i datoråldern? Dessutom undrar jag vad som fick honom att göra det. Är jobbet som stabschef för tråkigt?

Skall man kasta skit, skall man göra det från en dator som inte kan spåras – helst bakom dolt IP-nummer! Speciellt om man är stabschef🙂 Ja, han och många fler har väl lärt sig en läxa!